2009. október 2., péntek

Tarhonyás hús


Tegnap átnéztem a kamraszekrényt, és találtam egy zacskó tarhonyát. Mivel a szavatossági idő hamarosan lejár, úgy döntöttem, hogy ebből most tarhonyás húst fogok főzni, bár elárulom, hogy még sosem csináltam.

Reggel ideültem a számítógép elé, hogy keressek egy jó receptet, és rögtön kedvenc blogtársam, Limara friss bejegyzését láttam a Szegedi tarhonyás húsról. Tovább nem is keresgéltem, hiszen még sosem csalódtam a leírt receptjeiben.
Fél kiló sertéslapockából és egy kevés házi kolbászból készítettem a pörkölt alapot, paradicsommal és piros húsú paprikával. A 20 dkg megpirított tarhonyát - ahogy Limara ajánlotta - a majdnem puha hússal összekeverve, a sütőben főztem készre.
Nagyon finom lett, köszönöm a segítséget!

2 megjegyzés:

Limara írta...

Ugye milyen finom!? :)))

Bea írta...

Ma tarhonyás hús volt nálunk is az ebéd:))
Kicsi a világ..., igaz nálunk most nem "Limara-féle" készült, de lehet, hogy alkalom adtán én is kipróbálom, nagyon jó receptjei vannak!