2009. október 27., kedd

Almazöld pulóver

Nem varrtam még kötött anyagot, ezért kicsit gondolkodtam, mikor a közeli méteráruboltban megláttam ezt, jutányos áron.
Igazán nem került sokba egy hosszú ujjú felsőre való, ezért megvettem próbának. Majd hordás közben derül ki, hogy szeretem-e, de varrni könnyű volt. Az egyetlen "nehézség", hogy a gombostű feje néha eltűnik a hurkolt anyagban. :-)

Az ujjaköröket, háta vállát, háta nyakkört, teljes alja hosszát és az ujja alját is beragasztottam egy keskeny ragasztós csíkkal. Az íves részeket azért, hogy ne nyúljon meg, az alját pedig azért, mert már varrtam pamutfelsőt és azt tapasztaltam, hogy a két centis felhajtás ellenére kifelé pöndörödik az alja, nem tudom miért? Mindenesetre ezt most ragasztós közbéléssel próbálom kordában tartani, majd kiderül milyen sikerrel.

Ezt a fazont választottam a Burdából. Mindenkinek ajánlom a készítését, aki szereti, ha pár óra alatt felvehető ruhadarab kerül ki a műhelyéből. Rugalmas pólóanyagból, dzsörzéből, plüssből, illetve mindkét irányban rugalmas kötött anyagból érdemes elkészíteni.

2 megjegyzés:

Kicsoda írta...

ez nagyon jo kis fazon, meg tudnad mondani melyik burdabol van? koszi

Nóra írta...

Persze, szívesen: a 2006/11. szám, 116. modell.