2009. október 6., kedd

Blúz a fekete szederhez

Ahogy kibuggyan az erdei gyümölcsök mindent megfestő leve, olyan színe van a most elkészült Burda blúznak, természetes szálból egy kevés elasztánnal.
Erősen karcsúsított a szezon új kedvence, a derekat hangsúlyozó seszlivel, és különleges hátmegoldással. Mindenképpen rugalmas kelméből javaslom az elkészítését.
Remekül illik a múlt héten készült "90% Cacao" nadrághoz és az átalakított derekú, kekiszínű nadrágkosztümhöz.

A csillogó, bronzos szálakkal díszített anyag megkövetelte a finom szalonmunkát, ezért nem használtam sehol dísztűzést, nem engedtem láttatni a varrásokat. Rejtett öltésekkel varrtam le az ujjahasíték pántját, a gallér- és a kézelő belső oldalát és rejtett öltéssel hajtottam fel a blúz alját is.
A legnagyobb munka viszont most következik: megfelelő színű, apró inggombot kell hozzá keresnem, félek, nem lesz egyszerű.


7 megjegyzés:

zazálea írta...

Hát ez valami csodás!

Nóra írta...

Nagyon kedves vagy, köszönöm! :-)

Bea írta...

Ez tényleg csodaszép!

Anyu írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy KICSILÁNYOM!!!

honfiviki írta...

Én is szeretnék ilyet varrni! Gyönyörű lett!

Mikor varrunk???? :) Türelmetlenkedem.

Szép őszi napot!

Nóra írta...

Kedves Viki! Nekem már van anyagom a szoknyához, és Neked? :-) Már veszem is ki a szabásmintát az újságból!

honfiviki írta...

Milyen típusú anyag legyen? És mennyi? Szűk lesz, rövid lesz vagy hosszú?
Mondd és már repülök is a bolondboltba...
:)