2011. augusztus 31., szerda

Pom pom

Egy kedves ismerősöm ajánlotta dekorációs ötletként a "party pompomokat". Nemrégiben ki is próbáltam, színes selyempapír golyókkal díszítettem a kerti pihenőt. Szerintem nagyon jó lett, gyorsan elkészíthető, egyszerű, ugyanakkor látványos. Szülinapi zsúrok, családi összejövetelek, szilveszteri bulik kísérője lehet.
A poms elkészítését itt látjátok, ez a link pedig további színes ötleteket ad.
Az enyémek sárga, narancs és piros selyempapírból készültek. 5 ív selyempapírt vágtam ketté és fektettem egymásra (tehát már 10 lap volt egymáson), a keskeny oldalától indulva, legyezővé hajtogattam, összefogva mind a 10 vékony papírt. Ezután kettéhajtottam, ott egy hosszú madzaggal átkötöttem, a két végét ívesre vágtam, végül széthúztam a madzag két oldalán a 10-10 legyezőt. A hosszúra hagyott spárga segítségével felakasztottam őket.

1 megjegyzés:

Marcsi írta...

Iskolás koromban technika órán készítettünk ilyet szalvétából. Nagyon jól mutat kerti díszként is.
A kedves kis mesehős is szép emlékeket idéz.