2009. július 13., hétfő

Múlt hétvégén pezsgett az élet a varrósarokban

Egyik nap elővettem a halomba gyűjtögetett javítani valókat:
Párom alkalmi öltönyzakóját rövidebbre vágtam, mert túl ünnepélyes volt a hosszú kabátjával, és nézek rá új műanyag zakógombokat, mert nem tetszenek az eredetileg rávarrtak. Sokkal hordhatóbb ruhadarab lett belőle.
Egyik kedvenc blúzom gallérján felfeslett a ritka szövésű, finom anyag, ezért kibontottam a kézi öltéseket a belső nyakkörön és 3 mm-rel beljebb végigvarrtam újra a gallér ívét. Levasaltam és visszaöltögettem a belső oldalon.
Elkészült egy új nyári ruha is: a fotó nem adja jól vissza a színét, bazsalikomzöld mintás. :-) A 2009/05 burdából vettem a szabásmintáját; könnyen elkészíthető, gyors darab, a repkedős ujja és szoknyarésze miatt nyáresti sétákra vagy táncos mulatságra ajánlom.

Nincsenek megjegyzések: