2009. november 30., hétfő

Adventi készülődés


Hétvégén kipróbáltam Belly mandulás Özvegyi csókját. Tényleg nagyon finom, puha csoki belül, ropogós mandula kívül.
Szombat este újrasütöttem a korábbi próba sütiket is, már az ünnepekre készülvén:
A tört mandulás karikákba ezúttal nem karamellt, hanem felolvasztott csokoládét csorgattam, az Elisen lebkuchen egy részét máz nélkül hagytam. És ezúttal kisebb golyókat formáztam a narancsos-kókuszos gombócokból (a nagyobb jobb volt).

Miután - advent első vasárnapján - ünnepélyesen mindent megkóstoltunk, fémdobozokba rejtve jól eldugtam, nehogy idő előtt elfogyjanak.
Erről jut eszembe, hogy tavaly olyan jól sikerült eldugni a szaloncukrokat, hogy csak januárban döbbentem rá, hogy azt még elő sem vettük.

1 megjegyzés:

Belly írta...

Nagyon szépek lettek.Örülök,hogy sikerült és hogy ízlett.Lehet nekem azért lett fehérebb,mert kicsit rohangálós napom volt,sokmindent kellett egyszerre csinálnom és a tojásfehérje nem volt elég forró,nem tudott annyira elolvadni benne a csoki.De mindig így szokott kinézni nekem is.