2010. október 17., vasárnap

Megasztár - Divatkreátor

Az idei szezonban követője lettem mindkét tévés tehetségkutató műsornak. A Megasztár legfrissebb sorozatában nem csak az énektudásukat mutatják meg a jelentkezők, hanem ifjú divattervezők versenye is zajlik.
Az első középdöntőn szerintem elég jól sikerültek a fellépő ruhák. Tolvai Renáta katonás, fekete, arany zsinóros ruhája tetszett. Lakatos Yvette „díva” ruhája is jó volt, bár láthatóan feszengett benne.
A második – október 9. - döntő viszont tragédia volt. Szíj Melinda a királykék ruhájában úgy mozgott, mintha egy zárt aljú hálózsákban lépdelne. A hangja észvesztő, a sminkes és a fodrász csodát művelt, de egy nagyon szerény, önbizalom hiányos hölgyről van szó, aki nem akart „villantani” a csipkés felsőben, sosem hordott magas sarkú cipőt. A tervező nem vette figyelembe modellje egyéniségét, ráerőltette a kitalált ruhát, hiszen ő maga is egy verseny részese. A csipke alatt testszínű anyaggal takarta el a szégyenlős nőt, a mellrész tagadhatatlanul rémesen állt a rossz tartású tehetségen, és muszáj volt gyorsan „megtanulni" magas sarkú cipőben járni. Ezen a fotón olyan a ruha, mintha Melinda sztaniolpapírba lenne csomagolva, derékban átkötve. Az az öv is olyan fura, nézzétek csak!

Az október 15-i, első pénteki adásban viszont nem csak Melinda hangjától voltam elragadtatva, hanem a ruhájától is. Úgy tudom, hogy sorsolással dől el, melyik tervező, melyik fellépőnek készíti el adott héten a ruháját. Melinda és a kreátor végre egymásra talált. Lehet, hogy egy szimpla nadrág és pulóver, amit láttunk, anyagában azonban mindenképpen alkalmi, és össze sem lehet hasonlítani az előző adásban látott bevonulásával.
Lakatos Yvette azért szimpatikus, mert jó látni, hogy milyen szép és csinos valaki akkor is, ha nem manöken alkat. A múlt szombati ruha kreátora nála sem vette figyelembe ügyfele adottságait, és sikerült hangsúlyozni testalkata hiányosságait. Felkarja vastagságát még jobban kiemelte a mell fellett egyenesen elvágott, a teljes felsőrészt szabadon hagyó ruha. A derekát ugyan kiemelte egy széles övvel, de felette, alatta egy nagy puff van. És a lábán vajon mi van? Lila sízokni?
Most néztem meg a csütörtöki Divatkreátor műsort, ahol a tervezők szinte sértetten nyilatkozzák, hogy Yvettnek semmi nem tetszik. Pedig ha még megnézzük a pénteki műsort is, ahol Yvette úgy nézett ki a szőrös ruhaujjakban, mint Deák Bill Gyula az István a királyban… szegény, lehet, hogy én is nehezen türtőztetném magamat és nem tudnék őszintén mosolyogni a tervezőre. Értem a szándékot, hogy egyszerre keresünk mindenféle tehetséget, így nem kell annyi pénzt fizetni a ruhákért, viszont felkaroljuk a tehetségeket. Kár, hogy közben bohócot csinálunk az énekesekből, akik szemlátomást kényelmetlenül énekelnek, nem tudják a maximumot nyújtani.
Érdekelne a véleményetek, csak nekem van ilyen rossz véleményem?
Fotók innen.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Épp ezek a gondolatok jutottak eszembe nekem is miközben bele-belenéztem a műsorba (közben varrtam...).Szíj Melinda pénteki ruhája viszont nagyon tetszett, ugyanis illett hozzá! Egy feltörekvő tervező ezt nem hagyhatná figyelmen kívül, mindenki abban a ruhában a "legszebb", ami tökéletesen illik az egyéniségéhez és az alkatához is. Nem szabadna elfelejteni, hogy ahhoz, hogy mindet bele tudjanak adni az adott produkciójukba, nem árt, ha jól érzik magukat a ruhájukban is.
Habár, ahogy elnézem a műsorvezetők ruháját....hát....

Marcsi írta...

Mivel ez nem csak tehetségkutató, hanem egy látvány Show, szerintem a kinézet sokat ronthat a szavazatokon is. Olykor a zsűritagok ruhája is elképesztő.

Szemi írta...

Én teljesen egyetértek veled, ugyanez volt a véleményem az összes ruháról!!!
A legjobban én is Szíj Melindát sajnáltam, hiszen o mozog a legkevésbé lazán egyébként is, nem még ezekben a ruhákban! Ez a kék például borzalom volt!
A mostani, a nadrág+felso nagyon jó volt, nem vonta el a figyelmet arról,amit énekelt, és láthatóan o is jól érezte magát benne.
Ez nagyon fontos!

Szerintem Eszenyi ruhái is borzalmasak, de ő legalább tudja viselni, évek óta szinésznő, volt már rajta minden.A műsorvezetők ruháiról már nem is beszélek, az valami röhejes.

Yvettet meg tudom érteni. Én ezekben egyszerűen nem lettem volna hajlandó színpadra lépni!