2010. január 20., szerda

Kreatív blogger díj

Szemirámisz ajándékozott meg a díjjal, amit ezúton is nagyon köszönök neki, nagyon jól esik az elismerése. Én is szívesen nézelődök nála, nagyon otthonosan érzem ott magam.

A díjjal együtt jár, hogy írnom kell magamról 7 dolgot:

1. Gondolom, az sejthető, hogy szeretek varrni. Sajnos mostanában kevesebb időm jut rá, mint szeretném, de azért nem megyek el sosem a szabóbabám mellett, egy simogató pillantás nélkül.
2. Nagyon szeretek kertészkedni. Szeretem a dézsás balkonnövényeket, mediterrán virágzókat, citrusokat, hibiszkuszokat. Egyszer talán beiratkozom a kertészeti egyetemre is. :-)
3. Jelenleg a legtöbb időmet a nyelvtanulás köti le, angolul tanulok minden nap, nagy élvezettel.
4. Hajlamos vagyok elfeledkezni a rendszeres sportolásról, de szeretek spinningelni, nyáron bicajozni, telente síelni.
5. Imádom a kosztümös filmeket, mostanában a Tudorok c. sorozatot nézem, de az összes Jane Austen film is jöhet.
6. Ha már a filmeknél tartunk, nagy kedvencem Bridget Jones. Könyvben, filmen egyaránt. Mindig jól szórakozom rajta, szeretem a film zenéjét is és persze Mark Darcyt. :-)
7. Szeretem Olaszországot, meg úgy általában a mediterrán térséget. Tudom, ez mostanában snasszul hangzik, mindenki "olaszul" főz, mindenki mediterrán házra és kertre vágyik, de ez van, én sem tudok lemondani róla. Remélem egyszer nekem is lesz egy "toszkán" házam és kertem.
Ha "végzek" az angollal, olaszul tanulnék.
Szívesen ismerném meg Beát és Princit picit jobban, ezért nekik továbbítom a díjat.

1 megjegyzés:

honfiviki írta...

Sok a közös vonásunk :) Csak varrni nem tudok.