2009. december 9., szerda

Natúrszín pulóver


Kötött pulóver, varrva? Bizony!
Elég jó minőségű kötött anyagot sikerült beszereznem, nagy arányban viszkóz, kis részben gyapjú és minimális műszál is van benne. Elsősorban a nemrégiben készült kordbársony térdnadrághoz hordanám.

Egy nagyon régi, 2000. októberi Burdából van a minta, és kezdetektől tetszett ez a fazon. A V kivágás és a karcsúsított derékrész előnyös, a lefelé bővülő ujja pedig feldobja az egyszerű fazont. Tetszik, hogy a nyakkör hátul megemelkedik, szinte garbó magasságig.

A vállvarrásba belefogtam egy egyenes bélésselyem pántot, hogy ne hullámosodjon meg.
Az alját és ujja alját ragasztós közbéléssel beragasztottam, így talán nem kell aggódni, hogy a laza kötésminta felszalad a vágás mentén.
A kivágás körül néhány apró gyöngyöt is szétszórtam, hogy az esti fényben meg-meg csillanhasson.

3 megjegyzés:

Marcsi írta...

Megint nagyon tetszik amit varrtál!Különösen ez a lefelé bővülő ujja megoldás.
Lehet hogy hasonló az izlésünk?

Nóra írta...

Vettem ebből az "anyagból" csokibarnát is, azon még gondolkodom, hogy esetleg kardigán kellene belőle...

Előfordulhat, hogy hasonló az ízlésünk, valószínűleg nem véletlenül nézelődök én is gyakran Nálad. :-)

VKOrsi írta...

:) :) ez a burda nekem is megvan :)
jó lett ez meg a másik pulcsi is!