2014. augusztus 27., szerda

Etnomaxi

Ez a ruha két szabásminta mixeléséből született. Volt egy régi kedvencem a szekrényben, amit bár nem nagyon hordok, nagyon szeretek. 
A fehér ruhával az a bajom, hogy az áttetsző anyag és a vékony vállpántok túl sokat mutatnak a fehérneműből, ezért mindig csak fürdőruhára vettem fel. Valami ilyesmit szerettem volna, de fontos volt, hogy kijöjjön a 160 cm anyagomból, tehát nagy loknik, ferde szálirányú szabások nem jöhettek szóba.


Mégis egyel bonyolultabbat akartam. Találtam egy dupla vállú felsőrészt egy régebbi Burdában, kivettem a szabásmintáját és összefektetve a fehér ruhával, ez lett az eredmény. 


A színes gyöngyök nem akármiről vannak, egy tavaly kidobott szandimat díszítették, de a köveket nem volt szívem a kukába rakni, lefejtettem a bőrről. Ugye milyen jól jön most? Most úgyis akkora divat, hogy óriási strasszok díszítsék a nyári papucsokat, ha van ilyen felesleges, gondoljatok rám! Vagy, használjátok fel Ti is!



2 megjegyzés:

Erika írta...

Pár éve ilyen ruhákat varrtam magamnak, mint neked a fehér. Lenvászonból, bokáig érő, óriás zsebekkel az oldalán. Különböző vállszéllességben készítettem őket. Nagyon szerettem hordani.
Az utóbbi időkben valahogy meguntam a hosszú ruhákat, nem tudom miért.

Elhiszem, hogy zavar ha a ruha áttetsző. Én sem szeretem. Viszont láttam már olyat, hogy a ruha félcombig bélelve volt.. gondolom vászonból. De a dupla réteget én sem szeretem, főleg nyáron.

A vállpántot kilehetne szélesíteni, mondjuk egy horgolt díszítéssel. Vagy gyöngyökkel megoldani... :)

Nagyon jól áll rajtad a színes ruha is. A gyöngyök újrahasznosítása szuper ötlet volt. Tetszik!!

Marcsi írta...

Gyönyörű színei vannak az új ruhádnak, remekül sikerült a mixelés!