Hetek óta halogatom, hogy írjak-e
erről, vagy sem. Tudom, sok más probléma mellett piszlicsárénak tűnik, de újra
és újra előjön és újra és újra felbosszant, így nem állom meg, hogy leírjam ezt
a pár sort.
Évek óta rendelünk internetes
webáruházakból. Mivel általában az USAból vagy Kínából olcsóbban lehet
(szállítással együtt is) vásárolni, leginkább onnan szoktunk és még egyetlen
egyszer sem jártunk pórul, nem csalódtunk a szolgáltatásban. Illetve mégis,
egyszer tartott 2 hónapig, míg egy csomag ideért a Távol-Keletről, de az
utánjárásunk során (amelyben a külföldi cég kezét- lábát törte, hogy
segíthessen, pár száz forintot érő terméknél) kiderült, hogy a kért áru másfél
hónapja saját városunk postáján hever, csak elfelejtettek róla minket kiértesíteni.
Mostanában viszont kipróbáltunk
néhány magyar céget is, tisztelet a kivételnek (mert az is van!), most épp,
három ügyben írtam egymás után panaszlevelet; Futok a pénzem után, bosszant a
magyar boltok vevőkhöz való hozzáállása, bosszant, hogy miért akarnak becsapni,
mikor én bizalmat szavazok nekik azzal, hogy előre utalok, miért kell
bizonygatnom feléjük, hogy én nem csalok?
Hasonló esetekben a kínaiak úgy
küldenének újabb terméket, hogy meg sem kérdik, mi baj van az előzővel. Lehet
becsmérelni a keleti minőséget, de ügyfélkiszolgálásban a legjobbak.
De most tényleg; Van még mit
tanulnunk ebben a webáruházasdiban.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése