2009. november 3., kedd

Kabát - angol vidéki hétvégére



Tradícionális minta és fazon, asszimetrikus gallér, zsebfedős mellzsebek, stircelt gomblyukak, derék vonalát kiemelő, külön szabott övrész jellemzi a most elkészült kabátomat.

Azért választottam ezt a fazont, mert a nemrég vásárolt kockás kordbársony már anyagában is nagyon emlékeztet az angol vidéki stílusra, és a sok aprólékos kidolgozást igénylő részlet is ezt erősítette. Igazi szalonmunka volt, nagyon élveztem.

A mellzsebeket és zsebfedőt kibéleltem a bélés anyagával, az ujjahasítékot sem hagytam ki, oda is került stircelt gomblyuk. Az eleje szabásvonalban is van zseb, hűvös, őszi időben belefér a zsebkendőm.
Nagyon tetszik a rejtett gomb a hanyagul felhajtott gallér alatt, bár funkciója nincs. A kabát színe zöld, a gomblyuk stircelését és a kabát akasztóját vörösbarna bélésselyemből készítettem. Az angolos hatást erősítik a bőrhatású gombok is.

Már kiszabtam a hozzá illő nadrágot, szintén kordból, hamarosan megmutatom azt is.

1 megjegyzés:

Marcsi írta...

Annyira elegáns tetszetős ruhadarab.
Igazán nagyon-nagyon tetszik,olyan szépek az apró részletek rajta. A 45 fokos szögben szabott zsebek és derékpánt nagyon jól kiemelkednek, a gomblyuk pedig szuper. Nagyon ügyes vagy!