2014. június 29., vasárnap

Lekvárfőzés tölcsérrel

Csak nekem újdonság, hogy létezik befőző tölcsér?? Imádom!

Valamikor a télen láttam egy főzős műsorban a használatát, azonnal elszaladtam a közeli konyhafelszereléses boltba és simán kaptam 600 Ft-ért. Szűkíthető lukkal, így a kisebb és nagyobb szájú befőttes üvegekhez is jó.
Hiába óvatoskodom egy csőrös merőkanállal, mindig úszik az egész konyhapult a ragacsos szirupban. Ezzel a kis segítséggel viszont nincs pancs, nem folyik a gyümölcs az üveg falán, nem áll a cukros lében az üveg,  szóval az egyik legpraktikusabb apróság. Nem is értem, hogy létezhettem nélküle.

Választhatunk 3200 Ft-ért rozsdamentes csodát,

600-ért műanyagot,

ha meg elfelejtettük kivinni a hétvégi házhoz, akkor házilag is gyárthatunk gyorsan egy pillepalackból.


Csak próbáljátok ki, mert nagyon kényelmes!

Nincsenek megjegyzések: