2010. március 4., csütörtök

Kockás dzseki


A mellényhez vásárolt steppelt anyag egy két és fél méteres darab volt, így jutott belőle nekem is egy rövid dzseki. Nem volt egyszerű kiszabni, a kockák miatt az egyes részeket egyenként fektettem fel, az amúgy is nagyon szűken mért anyagra.
Talán ez ment a leglassabban, meg a végén a kapucniba belefűzni az összehúzó zsinórt. :-)
A szabásminta a Burda 2010. januári számában található polárpulóveré, azt bővítettem ki és alakítottam hozzá az ugyanebben az újságban található kapucnit.
A két zseb cipzárral záródik, a kapucnit és az állógallért pedig ismét kordbársonnyal béleltem. Ezúttal - a lányosabb hatás kedvéért - nem feketével, hanem inkább bordóval.
Ez az utolsó télies ruhadarab az idén (bár ez is inkább átmeneti kabát vastagságú), jöhetnek a lengébb ruhadarabok!

5 megjegyzés:

Bea írta...

Hűha, le a kalappal! Ez ám az igazán pontos, precíz szabás-varrás! Nagyon klassz lett, és tényleg mennyivel nőcisebb azáltal, hogy bordót használtál kiegészítésül. Nagyon tetszik! Ügyes vagy!

honfiviki írta...

És megint csak sóvárogva sóhajtozok! :)

Unknown írta...

Nagyon büszke vagyok Rád!
Szuper lett ez is, mint minden amihez nyúlsz.
Anya

Marcsi írta...

Júúúj ez annyira jól sikerült!!!Nagyon klassz! Én is szívesen elfogadnám.

krisz írta...

Hú,de klassz ez is!