2009. december 30., szerda

Antracit szürke alkalmi ruha


Szeretjük baráti társaságban, vidáman, táncolva köszönteni az új évet. Az idei év sem kivétel, zenés-táncos mulatságban töltjük a Szilvesztert.
Új ruhát most nem varrtam magamnak, de megmutatom, mit varrtam a tavalyi, nagyszabású, munkahelyi karácsonyi partira.

Burda modell a labda fazonú szoknya és az áthajtós, masnival záródó, mandzsettás felsőrész is. Tavaly együtt viseltem a két részt. Azonos anyagból készültek, antracit-szürke taft, csillámló spricceléssel.
Holnap este csak a szoknyát fogom felvenni, ezzel a fekete felsővel. Már kiválasztottam a megfelelő ékszereket is hozzá.

Ezzel a bejegyzéssel kívánok minden kedves Látogatómnak eredményes, sikeres, sok szép szabásmintában gazdag új évet!

Kép: innen

8 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Nagyon szép ruhát varrtál! Régebben én is eszméletlen sokat varrtam, de ma már nincs elég időm rá. Mulass jól! BÚÉK!

Nóra írta...

Nagyon köszönöm!
Pedig az lenne csak az igazi, ha a jó receptjeid mellett fel-felbukkannának ruhadarabok is. ;-)

Szemi írta...

Jó bulizást holnapra ebben a csodaszép ruhában, és nagyon boldog,sikerekben gazdag új évet kívánok!

Belly írta...

Én is Boldog új évet kívánok need.Jó bulizást!

Marcsi írta...

Sikeres Boldog Új Esztendőt és jó szórakozást kívánok!

Princi írta...

Nagyon klassz a ruha! Gyönyörű az anyaga is.Kreatív, sikeres új évet kívánok Neked én is! :)) Jó bulizást!!!

Thrini írta...

Boldog új esztendőt kívánok!

Dulmina írta...

Mindig megcsodálom ezeket a gyönyörű ruhákat!
Boldog új évet kívánok!